papan iklan

Sunday, February 6, 2011

sambutan hari lahir emak saya

hye
lame dah cuti
kembali sudah ke subang.
jumaat haritu dah balik dah.
tp skang baru ade mase tuk berblog.

majlis sambuutan hari lahir emak saye pada 29.1.2011
suprise party ar gak yg dirancang oleh kakak aku kak d-jah
mak aku tak tau pon semua datang..ingatkan just makan kat luar jer..yet semua
ahli keluarga en.Omar berkumpul malam tu, kecuali abg zamri dan fir
thanks tuk setiap daripada ahli keluarga aku...
selamat hari lahir gak kat mak aku..



 yang dirai dan perancang majlis...
 oh ok..since semua dah berkumpul...so sambutan ni jadi sambutan tuk sesape yg lahir januai....
mak, naufal, kak ida dan abg mie....


 
full table pictues.


 











 

 last skali family picture...
terima kasih kepada 
Selera qaseh Khadijah

jumpe lagi.





1 comment:

thanks sudi komen.