papan iklan

Tuesday, February 22, 2011

kfc egg tart - mesti cuba

makanan yg aku nak share kali ni makanan segera okay...
baik tak baik untuk kesihatan korang pikir sendiri...
rujuk nutrisi makanan la klo nk detail....

aku nak share bedasarkan lidah aku dan perut aku jer...hahahahahahaha
td am balik kelas die singgah kfc cawangan yg ke500 kat malaysia...
hahahahahahaha
aku tak pernah wei g situ...padahal aku tgk tempat tu cantik giler....
takpe2...
am dah lame suggest tart telur ni....
tp akibat kemalasan yg sesangat..
tak g gak....

so dah die pg tu die tapau la tart 6bijik..hahahhahahaha
yg ade kat rumah td ptg aku die dan karim jer......
aku bedal 2 bijik...
serius tak cukup....
tak cukup....

sebab sedap...
dan sebab tu aku nk suggest kat korang tuk try....
go to nearest kfc....
grab seberape banyak yg mungkin...sebab sangat sedap....


guys beaware with that quote
one bite, and u r hooked....


ni la am...setakat ni ape yg die kate sedap confirm sedap....

1 comment:

thanks sudi komen.