papan iklan

Tuesday, May 10, 2011

ubat untuk menghilangkan rase tidak best dalam hidup

hehehehehehe..pape jer tajuk kan...

ok ape yg aku nk sampaikan bahawa aku baru sahaja lepas jumpe future customer kat arafah....
semuanyer berjalan lancar...ni bukan job photography...tp videography.....
hahahahaha terkejut ker.....??????
aku pon terkejut gak tau...serius terkejut....

bermula ngan video aku buat pre wedding kak shikin kat fun fair...nisha berminat nak suruh aku shoot majlis kahwin dieorng plak...tak yakin...memang tak yakin langsung...tapi die bg kepercayaan 100% kat aku...

best bile org yakin ngan kite...dan kite bebas tuk buat ape yg kite nak...thanks tuk nisha dan pasangan...insyallah kite jumpe 20mei ni k....


k berbalik kepada tajuk kat atas tu...bukan aku nk kete hidup aku bosan...tapi aku buat hidup aku takde warne macam hidup2 korang...hahahahahaha
tapi kekadang rancangan hitam putih pon best gak...so kite boleh turn tak best kepada best....

ape yg aku buat....

aku tangkap gambar yg memng ikut suke hati aku...hahaahahha.....
gambar yg lame aku nk tangkap...dan gambar yg aku sgt2 nak tangkap....tau dah gambar ni takde dalam style album yg bounce selalu buat...tapi aku nk gak....

ape gambar aku buat aku puas sgt tu kan....
tgk ar gambar bawh ni...hahahahahaha



hahahaha aku suke gambar ni....serius aku suke....

dan bukan tu je yg aku buat untuk bg aku rase hidup aku bermakne....aku beli lens baru...50mm f1.8 je pon...lens ni aku pernah ade...tapi hilang mase 1st job aku ngan team bounce kat dewan kat UPM....
so skang aku dah ade balik...rindu penangan 50mm....

k tu jer setakat ni....nnt aku update lagi...nak bergayut jap...

No comments:

Post a Comment

thanks sudi komen.