papan iklan

Thursday, May 5, 2011

saye dah dapat type rating

hahahahahha hari ni 5hb mei terlerai gak segala persoalan....
dapat type ape tuk lesen aku nnt...
dan dah diumumkan yg aku akan amek type boieng 737-800 atau lebih dikenali sebagai next generation.....

ape persaan aku?
happy..ni kapal kecik jer dalam lingkungan komersial aircraft..so memudahkan proses pembelajaran aku nnt....
tapi kapal ni moden giler...ye lar name pon next generation kan...fly by wire lagi tu...canggih....tapi aku agak benci electrical part....oleh kerana dapat kapal ni...aku kene gak hadap semua sekali....

nak tgk rupe kapal yg bakal aku godeh2 tu mcmner?
tgk bawah ni....



ape pon doakan tuhan permudahkan proses aku tuk jadi lisence aircraft engineer....

2 comments:

  1. gud luck!all d best! =)

    eh,saya nak amik pic kapal awak nie..
    thanx~
    haha

    ReplyDelete

thanks sudi komen.