papan iklan

Tuesday, March 1, 2011

hani vs chris medina

hye sape follow slot lestari kat tv3 setiap hari selasa....
yup aku follow....
tapi last episode hari ni aku baru je dapat tgk pepagi buta ni...
sebab tadi ade meeting untuk majlis pameran pengantin kuala lumpur yang aku jemput korang semua datang, bertempat kat wangsa walk, dari jumaat sampai ahad, 10 pg ke 10 mlm.

nasib baik ade tonton.com.my. boleh gak aku tgk ulangan.
mudah kan sekarang ni....rancangan tv pon boleh tgk banyak kali.

ape pendapat korang tentang cerita tu?
owwhhhh....

bg aku plak,
idea citer tu best. ade org kate mcm citer korea, one litter of  tear....
tapi cerita ni lagi menyeluruh dan tidah terlalu berat mcm citer korea tu.

org yg jahar dalam cietr tui bg aku adalah aliya...dan watak paling bodoh sekali adalah irfan...
tolong la...mane ade org macam dalam watak irfan lagi mase ni....

dah kalau suke kate kan je ar...jgn nk pk sgt ape yg org kate...be 'man' bro.

aliya plak....ni type kawan makan kawan....hampeh org mcmni.


ok habis pasal hani....

korang kenal mamat name cris medina?
klo korang follow american idol season baru season 10 ni...
korang wajib kenal cris medina...
sesape tgk kisah hidup die pasti akan rase terharu....
ni ade lagu baru dari die...single kot...
walau tersingkir tidak dapat tempat di top 24...
tetap boleh terus bekarya....



ok tu saja...nak tgk bola...

3 comments:

thanks sudi komen.