papan iklan

Tuesday, April 12, 2011

ape jadi kat aliapeng lately?

ok...aliapeng sesangat tengah cube sedaya upaye juggle semua benda dalam satu mase.....
akibatnye?
semua yg dibuat tidak sesempuna mana yg sepatutnyer.....
tambah2  beban kerja kat hangar yg semakin bertambah sampai kena over time....kapal banyak sgt ngah sakit...
yg terbaru aku menguruskan team futsal batch 78...game sabtu ni ...dan sabtu ni gak aku ade shoot akak adli kat sg.klah perak lepas magrib....

ape nak buat...berkejar2 la jawabnyer....

tido paling lewat pon kul 1...penat yg melampau tambah2 lagi buat2 penat...mengada....haahahaha

dan tuk pengetahuan koarang bilik aku dah tak berkemas selame 2 minggu k...hahahahaha.....berserabut....

nasib baik ade org yg sudi dan ade untuk aku bebile...thanks...time aku sibuk memng serius tak dapat nak berhubung.....aku cube yg terbaik...dan tetap akan memperbaiki lagi....thanks...

ain bile kite nak lunch sesame...hahahhahaha...nnt aku cari tarikh k.....

mak ayah...nasib baik 2 minggu lepas dieorng turun kl...so hilang la sikit rindu kat dieorng...tapi serius aku tetap rindu nak balik rumah kat johor......

time ni rase mcm nk ade kereta jer...senang boleh balik hari je johor tu.....

bulan ni banyak pre wedding...untuk couple2 bulan jun.



ok aku akan rearrange segalanye...agar semua berjalan lancar.,

No comments:

Post a Comment

thanks sudi komen.