papan iklan

Monday, January 10, 2011

sekapur sireh

hye,
untuk entry yg pertama tuk 'iniblogaliapeng' aku rase macam 1st time berblog plak...
hahahahahhahaha
sebenarnye ni kesinambungan dari blog aliapeng yg sudah penuh kapasitinye..
tu la, sape suh upload gambar tak igt...bukan tau nak kecikkan size ke ape ke kan....

k ape yg membezakan blog ni ngan blog aliapeng dulu...
dulu mase 1st time tulis entry aku was2 nak tulis blog ni...
pk mcmner tuk aku tulis blog tapi aku taknk org tau aku ade blog.
nak jd kan blog tu riwayat hidup aku..hahahhahaha poyo.

tp kali ni lain...
macam berkobar2 tuk jadikan blog ni berinformasi tuk semua orng agar yg baik boleh dijadikan contoh dan yg tak elok dalam hidup aku boleh dijadikan pengajaran...so dalam ayat lain nak jadikan blog ni berpengaruh la kan...
hahahahahahahahahhahahaha

aku nak perkenalkan korang ngan blog2 yg aku selalu follow....
mungkin korang minat. mungkin tidak...
tapi ni care aku menghargai mereka2 ni...
dieorng ni gak yg bg aku inspirasi menulis blog ni...





















dan aku nakperkenalkan satu blog baru...
kite boleh sama2 support die dalam blogging ni....

nor fathiah raduwan

6 comments:

  1. blogger yg aktif nih..sampai storage penuh..=)

    ReplyDelete
  2. ko tak nak wat yg cam aku cadangkan tu ke? huhu... tak payah la wat blog baru. nanti nak kena tunggu lagi follower banyak balik. huhu...

    anyway, good luck dengan blog baru. font dah tuka, ada pembaharuan. tang header tu, nak aku watkan? haha

    ReplyDelete
  3. tibe2 ak nmpk nama ak.. hehe.. thanks ali ^^

    ReplyDelete

thanks sudi komen.